Algemeen September

Ruim je rotzooi op veld 8 gebruikers

Beste leden,

Naar aanleiding van de aanleg van het 4e hockeyveld heeft MaastrichtSport klachten ontvangen van de bewoners aan de Heukelstraat dat er geparkeerd wordt en kinderen afgezet worden die op het nieuwe veld moeten trainen dan wel een wedstrijd moeten spelen.

Zij hebben nu de poort aan de Heukelstraat afgesloten met een hangslot om te voorkomen dat men daar het terrein op kan. De tijdelijke bouwingang is al afgesloten en zal binnenkort worden verwijderd. Dit betekent dat men alleen vanaf de grote parkeerplaats van het zwembad het veld kan betreden. We hopen als bestuur dan ook dat hiermee de klachten verholpen zijn. Hierbij nadrukkelijk het verzoek om je kinderen af te zetten bij de parkeerplaats en daar dan ook te parkeren.  De ingang aan de Heukelstraat is dus alleen voor onderhoud.

Ook is geconstateerd dat er na trainingen veel rommel in de vorm van flesjes en plastic op het veld en in de dug-outs wordt achtergelaten. De beheerders zijn weliswaar verantwoordelijk voor het opruimen van zwerfafval maar deze hoeveelheid is geen normaal gebruik meer, zie bijgevoegde foto.

Er zijn 6 containers rondom het veld geplaatst en dat moet voldoende zijn voor het zwerfafval. Dus iedereen moet gewoon zijn eigen - en team - rotzooi zelf weggooien in de daarvoor bestemde bakken. Een verzoek aan de trainers daar ook op te letten!
Een lekkere dag!

Ernst-Jan Dubbeldam