Arbitrage Februari

Scheidrechters gezocht!

Dringende oproep aan alle Senioren alsmede aan alle A- en B junioren die op dit moment nog niet beschikken over een scheidsrechterskaart.

Beste leden,

Wellicht hebben jullie het bericht al gelezen dat onze voorzitter recentelijk op de website, in de app en op de MHC facebookpagina hierover geplaatst heeft, maar middels dit bericht willen we het scheidsrechtersexamen nogmaals onder jullie aandacht brengen en nogmaals een beroep op jullie doen om je deze week nog middels een mail aan: [email protected] in te schrijven voor het eerstvolgende scheidsrechtersexamen op dinsdag 21 maart as.

Als club zien we graag dat alle A- en B-jeugdleden én alle senioren leden in het bezit zijn van een scheidsrechterskaart. Zo kunnen we de verplichting van het fluiten van alle thuiswedstrijden van MHC teams over zo veel mogelijk leden verdelen. Met het behalen van je scheidsrechterkaart draag je er aan bij dat MHC een sociale en prettige sportclub blijft omdat ook jíj dan je steentje bijdraagt door af en toe een ander team te fluiten. Zie het behalen van je scheidsrechterskaart daarnaast ook als een investering in jezelf. Je wordt je namelijk opnieuw bewust van de spelregels en je ontwikkelt er tevens een positieve,  begripvolle en inlevende houding mee naar de scheidsrechters die jouw eigen wedstrijd komen fluiten.

De voorbereiding op het scheidsrechterexamen bestaat uit:
  1. Een link naar een digitale zelfstudiecursus: deze ontvang je per mail van de Arbitrage Commissie zodra je je hebt inschreven via een mail aan: [email protected]
  2. 2 keer een examenvoorbereidingsbijeenkomst gegeven door Mischa Habets in het clubhuis van MHC;
    • Donderdag 9 maart 2017 van 19.45 tot 21.30 uur
    • Vrijdag 17 maart 2017 eveneens van 19.45 tot 21.30 uur

Het daadwerkelijke examen vindt zoals vermeld plaats op dinsdag 21 maart 2017.
  • Sessie 1 start om 19.00 uur (40 beschikbaren plekken)
  • Sessie 2 start om 20.00 uur (eveneens 40 beschikbare plekken).
  • De uitslag volgt direct na iedere sessie.

We rekenen erop jullie inschrijving per mail deze week nog te ontvangen en zien jullie graag tijdens de voorbereidingsbijeenkomsten in maart.

Heel veel succes allemaal!
De Jeugdcommissie