Arbitrage Mei

Laatste scheidsrechtersexamen op vrijdag 9 juni

LET OP: het laatste scheidsrechtersexamen van dit seizoen komt er aan!

Heb je je kaart nog niet? Schrijf je deze week nog in middels een mail aan: arbitrage@maastrichtsehockeyclub.nl voor het eerstvolgende scheidsrechtersexamen op vrijdag 9 juni as.

Als club zien we graag dat alle A- en B-jeugdleden, alle 2 jaars C-leden én alle seniorleden in het bezit zijn van een scheidsrechterskaart.

Zo kunnen we de verplichting van het fluiten van alle thuiswedstrijden van MHC teams over zo veel mogelijk leden verdelen.

Met het behalen van je scheidsrechterkaart draag je er aan bij dat MHC een sociale en prettige sportclub blijft omdat ook jíj dan je steentje bijdraagt door af en toe een ander team te fluiten.

Zie het behalen van je scheidsrechterskaart daarnaast ook als een investering in jezelf. Je wordt je namelijk opnieuw bewust van de spelregels en je ontwikkelt er tevens een positieve en inlevende houding mee naar de scheidsrechters die jouw eigen wedstrijd komen fluiten.

De voorbereiding op het scheidsrechterexamen bestaat uit:

1. Een link naar een digitale zelfstudiecursus: deze link ontvang je per mail van de Arbitrage Commissie zodra je je hebt inschreven via een mail aan: [email protected]
  1. Een examenvoorbereidingsbijeenkomst gegeven door Mischa Habets in het clubhuis van MHC op  dinsdag 6 juni 2017 van 19.30 tot 21.30 uur

Het daadwerkelijke examen vindt zoals vermeld plaats op vrijdag 9 juni 2017.

Sessie start om 20.00 uur

De uitslag volgt direct na iedere sessie.

We rekenen erop jullie inschrijving per mail deze week nog te ontvangen.

De Jeugdcommissie