Lidmaatschap privacy

Privacy bij MHC

Privacy vinden wij bij MHC heel belangrijk!

Alleen de meest noodzakelijke gegevens van jou zullen door ons worden geregistreerd. Het betreft hier gegevens die nodig zijn om je te laten deelnemen aan trainingen, wedstrijden en andere clubactiviteiten en om bijvoorbeeld betalingen af te handelen.

Jouw gegevens worden nooit zonder jouw toestemming doorgegeven voor commerciële doeleinden, bijvoorbeeld aan sponsors. Wij respecteren al jouw rechten, dus je mag de gegevens opvragen, corrigeren of laten verwijderen. Bovendien verwijderen wij de gegevens als je een jaar niet meer langer actief bent bij onze club.

Het maken van foto's of video’s op en rond onze velden, door bezoekers of andere leden van de club voor persoonlijk gebruik kunnen wij natuurlijk niet voorkomen. Soms worden deze ook gepubliceerd op bijvoorbeeld Facebook of Instagram, door commissieleden, of door derden. Sta je op een foto op de website of op de officiële MHC-social media, dan kun je die laten verwijderen als je dat wilt.

Zie de bijlage voor onze privacy-verklaring.

Vragen? Mail [email protected]