Niet-op-de-club-quiz

vrijdag 19 maart 2021   |   19:00 - 20:00   |   Geen locatie ingevoerd
LAATSTE DAG OM AAN TE MELDEN!

Hoe lang geleden is het: een avondje gezellig op de hockeyclub over hockey en andere (on-)zin praten?

Wij misten en missen het heel erg. En daarom hebben we de handen ineen geslagen en organiseren de enige echte Niet-op-de-club-quiz. Voor spelers, trainers, coaches, ouders, scheidsrechters, vrijwilligers, sponsors, kortom voor iedereen die we kunnen bedenken!

Wat gaan we doen? Een echte pubquiz met hockey- en andere vragen. Voor spelers van de F tot de A, van de LG tot de studenten.

Kosten? 20 Euro per huishouden. Die bijdrage willen we gebruiken om Smart Goals aan te schaffen. Deze kunnen gebruikt worden voor trainingen door alle teams en zijn en waanzinnig leuke toevoeging voor de trainingen!

Deelname: per huishouden

Prijzen? Zeker, hele mooie ook! De komende twee weken zullen we de prijzen tonen. Een tipje van de sluier: een tegoed voor je hele team bij de bar, kleding, wijn, een barbecue-anywhere-set.

Er is plaats voor 100 huishoudens. Vol is vol, dus wacht niet te lang met inschrijven!