Content plaatsen?

Ons communicatiebeleid.

Soms merken we wel eens dat onze communicatie niet helder is. Daarom willen we graag wat zaken delen en verduidelijken op het gebied van de website, de app en de socials.

De website en de app.

De website en de app zijn gekoppeld met elkaar, maar ook met de KNHB. Het systeem hierachter heet LISA en is, ondanks de moderne look van de app, nogal gedateerd. Dat betekent dat wij bijvoorbeeld maar max 12 berichten vast op de homepage kunnen zetten. Daarom gebruiken wij de website en app voor berichten die ‘teamoverstijgend’ zijn. Hier plaatsen we dus berichten over bijvoorbeeld de start van het seizoen, contributie of speciale wedstrijden. Denk daarbij bijvoorbeeld aan wedstrijden in de Gold en Silver Cup.

Agenda op website en app

Daarnaast gebruiken we de agenda steeds meer. Deze vind je op de website rechts als vaste content en in de app bovenin naast nieuws. Om de website en app echt goed te gebruiken, moet je inloggen. Dan zie je ook trainingen en wedstrijden. Echter, deze zie je pas zodra de tijden bekend zijn en deze in het systeem staan! Verder kun je na het inloggen ook meer gegevens van je eigen team zien en bijvoorbeeld de diensten waarvoor je je aangemeld hebt.

Socials

Naast de website en de app gebruiken we bij MHC ook socials. Op dit moment zijn we vooral actief op Instagram en Facebook. Hier delen we zaken die meer als fun gezien kunnen worden: een kampioenschap of een grappige foto. Deze content maken wij meestal niet zelf, maar delen wij van Facebook en Instagram-accounts van teams of, soms, andere accounts. Dus wil jij iets op de socials hebben? Deel het dan zelf op de socials en, belangrijk, tag onze hockeyclub. Anders zien wij het in de regel niet!

Als team iets op socials?

Wil je dus als team iets delen? Dan is het handig om als team een account te hebben. Wil of heb je geen account, maar wil je toch iets geplaatst hebben? Dat kan. Schrijf je bericht, voeg foto’s of filmpjes toe en mail je bericht naar [email protected].
In de regel verschijnt het dan binnen een week op de socials.

Onze social accounts: