Algemeen Maart

Opening van het Lenteseizoen

Beste mensen,

Afgelopen zondag stond in het teken van de opening van het lenteseizoen. We begonnen met een meet and greet van de meisjes uit de (jongste) jeugd met Dames 1. De ongeveer 30 meisjes mochten de dames het spreekwoordelijke hemd van het lijf vragen. Daarna gingen ze aan de slag met het maken van geweldige spandoeken. Enigszins vermoeid hierdoor konden zij bijkomen tijdens het eten van een welverdiend broodje knak. Na het ophangen van de spandoeken hebben zij Dames 1 tijdens de wedstrijd tegen Scoop toegejuicht en zagen zij hun dames verdiend winnen.

Tijdens de wedstrijd van Dames 1 hadden 15 jongens uit de (jongste) jeugd een vergelijkbaar programma met de Heren 1. Ook dit leverde interessante vragen en mooie spandoeken op. Ook de jongens hebben de heren geweldig aangemoedigd. Helaas hebben de heren verloren.

De middag is afgesloten met een goed bezochte en gezellige borrel die werd afgesloten met de huldiging van Dames 4.

We kunnen terugkijken op een bijzonder geslaagde dag!

Groet,

Marcel Goessen