Algemeen Mei

Overlijden Herman van der Klij

Op donderdag 10 mei is Herman van der Klij overleden. Herman is vele jaren als vrijwilliger heel actief geweest binnen onze club in veel commissies en bracht met zijn rust, zijn enthousiasme en zijn betrokkenheid veel tot stand.

Hij heeft een grote rol gespeeld in de Jeugdcommissie, was lange tijd onze materiaalcommissaris en was bovenal de grote initiator en organisator van het zaalhockey binnen onze vereniging. Ook heeft Herman zich heel actief ingezet voor de arbitrage als CS+-scheidsrechter.

Je hoefde nooit vergeefs een beroep te doen op Herman. Hij had een hart van goud en stond altijd voor iedereen klaar.

We verliezen in hem een fijne persoonlijkheid en een mooi mens. En wensen Jolanda, Anniek, Bram en Pim alle sterkte die ze nodig hebben om dit grote gemis te verwerken.

Herman, heel erg bedankt!!

Het Bestuur