Algemeen September

Uitlevering nieuwe clubkleding

Beste mensen,

Het gaat gebeuren: onze nieuwe shirts zijn aangekomen en de kleding van de breedte teams en niet-eerstelijns prestatieve teams kan worden uitgeleverd. Het wordt nog een hele logistieke klus waarbij we jullie hulp echt nodig hebben! Om het zo goed mogelijk te laten verlopen heeft Relax extra koopavonden en zal woensdag 12-9, donderdag 13-9 en vrijdag 14-9 geopend zijn van 9.30 uur tot 20.00 uur.

Om een 'stormloop' op de winkel van Relax te voorkomen, vragen we jullie zoveel mogelijk in deze volgorde de shirts op te halen:

woensdag: D/E/F (opleidingsjeugd)
donderdag: A/B/C/LG-leden
vrijdag: senioren.

De eerstelijns prestatieve teams krijgen hun kleding op de club en krijgen daarvan bericht.

Wellicht ten overvloede: je kunt een nieuw shirt krijgen bij inlevering van een MHC wedstrijd-shirt. Ook de nieuwe leden kunnen hun shirt ophalen en zullen daarvoor van de club een factuur van € 15,00 ontvangen.

Groet,
Marcel Goessen,  voorzitter