Algemeen September

Aankondiging nieuwe MHC club-app

Nieuwe MHC Club-app gelanceerd!

Beste leden,

De nieuwe  club-app (versie 4.0.0) is gelanceerd voor Apple iOS.
Met de input van veel hockeyclubs en gebruikers is deze geheel nieuw gebouwd. De app wordt automatisch ge-update via iTunes of Google Play (eind deze week/begin volgende week). Als je inlogt krijg je een persoonlijke tijdlijn te zien met wat voor jou (en je broers/zussen, papa/mama) de komende periode relevant is.

Wat zijn de grootste wijzigingen ten opzichte van de huidige app?

• een nieuw design, met ondersteuning van de meest recente telefoons;
  • doorgeven van presentie op familie-niveau;
  • direct kunnen doorgeven van presentie in de tijdlijn;
  • het kunnen toevoegen van favoriete teams aan de tijdlijn (ook van andere clubs);
  • het kunnen verbergen van bepaalde teams in de tijdlijn;
  • meer informatie over de locatie van trainingen en wedstrijden (adres- en zaalinformatie), ook direct in de tijdlijn;
  • betere overzichten van recente uitslagen.

Wat zit er nog niet in?

Een aantal functionaliteiten zijn nog niet beschikbaar:

• de gastlogin. Je moet dus inloggen met je lidnummer en wachtwoord (zie hieronder);
  • hockey.nl-nieuws;
  • push-notificaties;
  • bierpot-beheer en takenbeheer.

In de eerst volgende update worden deze zaken ook toegevoegd.

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen doe je met je lidnummer en wachtwoord. Je lidnummer kun je (onder meer) terugvinden op de factuur van de club. Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je via de optie 'wachtwoord vergeten' op het inlogscherm je wachtwoord opvragen.

Mocht je nog meer vragen hebben over de MHC-app, dan kun je de meeste informatie terugvinden op www.lisa-is.nl/nieuwehockeyApp, of stuur een mail naar [email protected]. We zullen de komende weken ook via de site laten zien wat je met de app zoal nog meer kunt doen.

Marc Schnabel, secretaris