Zaalhockey November

Verplichte instructie gebruik sporthal De Geusselt 17 november

Beste zaalwachten,

We spelen ook in het aankomende zaalseizoen de meeste wedstrijden in de nieuwe sporthal de Geusselt. De gemeente Maastricht is zuinig op deze hal en wil de gebruikers dan ook goed instrueren.

Er zijn specifieke elementen in deze hal, waardoor zaalhockey door de gemeente wordt gezien als een sport met een hoger risico op beschadigingen. Er zijn bijvoorbeeld relatief veel ramen en de houten panelen tegen de muren kunnen beschadigd worden door harde hockeyballen. In deze instructie wordt onder meer aandacht gegeven aan het gebruik van de omroepinstallatie, het scorebord, kleedkamers, looproutes, opbergen materialen etcetera.

Maastricht Sport geeft zaterdag 17 november om 09.00 uur in de Geusselt-sporthal een korte (ca. 1 uur) VERPLICHTE instructie voor de zaalwachten. Deze instructie is op een reguliere competitiedag, maar kon niet anders worden gepland.

Wij verwachten iedereen die zich als zaalwacht heeft aangemeld om 09.00 in de sporthal de Geusselt.

Meer informatie over de rol en de taken van de zaalwacht is te vinden op de website bij Hockey/Zaalhockey.

De Zaalhockeycommissie