Algemeen Mei

Trainers gezocht!

VERSTERK JIJ HET TRAINERSGILDE VAN DE MAASTRICHTSE HOCKEYCLUB?

MHC is op zoek naar trainers. Ben jij leergierig, gemotiveerd en een teamplayer, lees dan beslist verder!
MHC biedt een superleuke omgeving waar je ervaring kunt opdoen, een opleiding kunt volgen en 1 op 1 begeleiding krijgt en waar jij jouw skills verder kunt ontwikkelen.
Ben je bereidt in de avonduren en op zaterdag een team te trainen/coachen, dan nodigen wij je uit voor een oriënterend gesprek. We bekijken dan aan de hand van jouw beschikbaarheid, ervaring en opleiding welk team bij je past en welke trainingsavonden het beste uitkomen. We zien je graag bij MHC!
Lees ook de advertentie op Hockey.nl

Mail je bericht met al je gegevens en motivatie naar [email protected]