Senioren Juni

Dames 1 bedankt!!!

DAMES 1 BEDANKT!!!

De ontknoping van het seizoen vond plaats in Geldrop. De winnaar van deze wedstrijd zou kampioen van de tweede klasse worden en dus promoreven naar de eerste klasse. Jullie hebben hard gevochten en alles gegeven. Helaas mocht het niet zo zijn en kwam Geldrop als winnaar uit de strijd. Geen kampioenschap en geen promotie.

Toch moeten jullie trots zijn op deze prestatie. Als team hebben jullie veel overwonnen en veel geleerd. Om als nieuwkomer in de tweede klasse meteen mee te strijden voor het kampioenschap, moet je van goede huize komen. Wat jullie gepresteerd hebben is geweldig en verdient alle lof. Er stonden vandaag meer mensen van MHC dan van Geldrop langs de lijn. Dat laat de samenhorigheid van MHC weer zien en daar hebben jullie een groot aandeel in!

Tenslotte ook een dikke pluim voor Etienne, Jan, Paul en Thom. Jullie aandacht en energie hebben de dames naar deze geweldige prestatie gebracht.

Wij kijken terug op een prachtig seizoen! Bestuur en TC bedanken jullie voor dit mooie seizoen.