Algemeen Augustus

Trainingsschema vanaf 26 augustus 2019

Dit trainingsschema is met zorg samengesteld en er is aan veel wensen voldaan. Wel zal er rekening gehouden moeten worden dat er nog teams van tijd/dag verplaatst gaan worden als dat nodig blijkt om er de juiste trainer op te zetten. Hou er rekening mee dat we nog minimaal 3 weken nodig hebben om alle teams te voorzien van een trainer. Dit alles heeft te maken met de schoolroosters die sommigen nog moeten ontvangen. Ook zullen de prestatieteams A en B weer in roulatie aan een team  gekoppeld worden.

Als er nog mensen zijn die ons trainersgilde willen versterken, dan ben je van harte welkom.

Stuur dan even een mailtje naar [email protected]

Wij wensen iedereen een mooi hockeyseizoen en veel spelplezier.

Namens de TC,

Gladys en Sander