Algemeen September

VACATURES: bestuurslid Technische Zaken en commissieleden

Beste leden,

Zoals we tijdens de buitengewone Algemene Leden Vergadering hebben aangegeven hebben we veel ruimte voor mensen die iets extra's willen doen voor onze club. Laat ons weten wat je zou willen doen!

De ledenadministratie heeft bijvoorbeeld hulp nodig, de arbitragecommissie ook. Trainers zijn altijd nodig en welkom! En ook voor de infobalie worden nieuwe handjes gezocht.

Wil je ons helpen, mail dat dan aan de secretaris mailto:[email protected]

Waar we op dit moment dringend naar op zoek zijn, is een nieuw bestuurslid Technische Zaken. Deze plek is een spilfunctie in onze club. Weet je wat deze functie inhoudt en heb je belangstelling: mail mij [email protected].

Weet je niet precies wat de functie inhoudt maar heb je belangstelling, mail mij dan ook!

Met sportieve groet,

Marcel Goessen,