Algemeen Februari

Spelers van buitenaf

IN AANMERKING KOMEN VOOR TOPHOCKEY BIJ DE MAASTRICHTSE HOCKEYCLUB?

Voor alle jeugdspelers en jeugdkeepers van andere hockeyverenigingen die in aanmerking willen komen voor een plek in een eerstelijns jeugdteam van MHC en denken daartoe gekwalificeerd te zijn, dan kun je je VÓÓR 1 mei 2020 hiervoor aanmelden

Om hiervoor in aanmerking te komen, moet je onderstaand aanmeldingsformulier invullen en versturen naar [email protected]

We werken met een stappenplan. Nadat je je ingeschreven hebt, wordt je uitgenodigd voor een intake-gesprek met de Technisch Coördinator. Dan volgt eventueel een voorselectie van 4 trainingen bij de desbetreffende leeftijdscategorie. Mocht blijken dat je een meerwaarde voor het team kan zijn, dan mag je deelnemen aan de selectie.

Na je aanmelding zal contact met je worden opgenomen om een en ander te verduidelijken en af te stemmen op welke dag je intake-gesprek is.

Intake-gesprek: tussen 4 en 9 mei
Voorselectie: tussen 11 t/m 22 mei
Daarna volgt de selectieperiode.

Het beleid van MHC is erop gericht om de eerste teams in de hoogste klassen te laten uitkomen; landelijk, Super A/B, topklasse, subtopklasse.

Deze uitnodiging tot aanmelden geldt alleen voor spelers die NIET bij MHC hockeyen.

We zien je graag bij MHC! De Technische Commissie