Keepers Juli

Inleveren keepersmateriaal zondag 5 juli

DRINGENDE OPROEP:

Aankomende zondag 5 juli van 09.30 tot 12.30 uur staan wij voor jullie klaar om de keepertassen in ontvangst te nemen en te inventariseren/controleren.

In verband met controle en inventarisatie van alle keepersmateriaal dienen ALLE teams hun keeperstassen te komen aanbieden, de teamlockers schoon en leeg op te leveren en de slotjes in te leveren.

LET OP:

Dit geldt dus zowel voor de teams die géén vaste keeper hebben als ook voor de teams die over een vaste keeper beschikken.

Wij rekenen nadrukkelijk op jullie medewerking in deze en zien jullie graag op vermelde datum bij het MHC materiaalhok, achter ons clubhuis!

Namens de Materiaalcommissie,

Stefanie Geraerds