Algemeen April

Planning tot einde seizoen 2021 (onder voorbehoud)

De komende periode staan een aantal feestdagen en schoolvakanties op de agenda. Hieronder vind je een opsomming van de aanpassingen op het huidige trainingsschema:

Alle teams (Junioren / Senioren / Jongste Jeugd)

• Op Koningsdag dinsdag 27 april zijn er geen trainingen. Voor de Jongste jeugd  worden de Koningsspelen georganiseerd. Zie hier.
  • Op Hemelvaartsdag donderdag 13 mei zijn er geen trainingen en is het complex is gesloten.
  • Op Eerste Pinksterdag zondag 23 mei zijn er geen trainingen en is het complex is gesloten.
  • Op Tweede Pinksterdag maandag 24 mei zijn er geen trainingen en is het complex is gesloten.
  • Op zaterdag 1 mei speelt de Jongste Jeugd onderlinge oefenwedstrijdjes.
  • Gedurende de meivakantie (3 mei tot en met 14 mei) lassen we een rustperiode van 2 weken in, om onze trainers even op adem te laten komen in dit heftige Corona seizoen.
  • Op vrijdag 7 mei en zaterdag 8 mei organiseert H1 een hockeykamp en aanmelden kan nog via dit bericht op de site tot en met 19 april
  • In de weekenden van 1 en 2 mei en 15 en 16 mei kunnen teams zelf oefenwedstrijden organiseren. Aanvragen hiervoor kunnen ingediend worden via [email protected] uiterlijk voor 21 april as.
  • In week 19 (10 mei tot en met 14 mei) kunnen teams zelf een veld / trainingsmoment reserveren via [email protected]. De teams moeten dan zelf voor een trainer en materiaal zorgen. Ook dit moet uiterlijk voor 21 april as aangevraagd worden.

Periode na eind mei en seizoen einde

We hopen natuurlijk nog steeds dat er versoepelingen komen zodat we wellicht regionaal tegen andere clubs (oefen)wedstrijdjes kunnen spelen. Eventuele versoepelingen kunnen dus het schema nog doen aanpassen. Als dat niet het geval is, dan is dit de planning voor de komende periode:

Alle teams trainen door tot en met vrijdag 11 juni. Op zondag 13 juni worden de nieuwe teamindelingen voor komend seizoen gepubliceerd. De weken daarna tot aan de zomervakantie staan in het teken van de ‘Witte Rook Sessies’. Dit houdt in dat nog vóór de zomervakantie de ouders van het nieuwe team bij elkaar komen om de team- en clubtaken voor komend seizoen onderling te regelen. Van 21 juni tot en met 16 juli trainen de eerstelijnsteams in hun nieuwe samenstellingen. Daarna gaat de club met zomerreces.

LET OP:

De invulling van de komende periode is onder voorbehoud van wijzigingen in de Corona maatregelen en een eventuele start van de competitie. Mocht de KNHB de competitie hervatten dan kan bovenstaande wijzigen en zullen wij jullie hier nader over informeren.