Jongste Jeugd April

Koningsdagzeskamp

Koningsdagzeskamp!

Dinsdag 27 april is het weer Koningsdag, een dag die normaal in het teken staat van gezelligheid, feest en vrijmarkt maar die dit jaar anders zal zijn dan anders.....

Om die reden hebben wij gedacht; dit is de perfecte dag voor de de 1e editie van de Koningsspelen bij MHC!!! Wie worden de Koning en de Koningin van MHC voor één dag?

In een spetterende oranje training van 10.00-12.00 krijgen alle jongste jeugdleden van MHC leuke hockey én andere spelactiviteiten aangeboden. In kleine gelegenheidsteampjes van 4-6 kinderen zullen ze een sport en spellen parcours afleggen.

Aanmelden

Graag willen wij alle regelouders vragen om binnen de teams te inventariseren welke kinderen er dinsdag 27 april aanwezig zijn en deze namen via de mail aan ons door te geven.
Deelname is €2,50 per kind. Wij sturen de regelouders een tikkie per team.

Ben je nog niet in een team ingedeeld maar wil je wel meedoen? Helemaal leuk! Stuur een mailtje naar [email protected] wij zorgen ervoor dat je voor deze dag in een teampje wordt ingedeeld.

Clubhuis

Het clubhuis is (nog steeds) door de corona maatregelen gesloten. Er kan dus geen drinken en eten gekocht worden. Geef de kids een bidon met water en wat fruit en/of een kleine versnapering mee. Wij zorgen voor een lekker broodje knak en een glaasje limonade.
De toiletten onder het clubhuis zijn wel bereikbaar .

Corona Maatregelen

Om ervoor te zorgen dat al onze kids een mooie ochtend kunnen beleven , is het noodzakelijk het aantal ouders op en langs de velden van MHC zo minimaal mogelijk houden.
Wij willen jullie daarom vragen vriendjes en vriendinnetjes zoveel als mogelijk te laten carpoolen, en na het afzetten en ophalen van de kinderen direct het complex te verlaten.
Houdt ten alle tijden 1,5m afstand van elkaar.

Verloop van de training

De oranje training zal starten om 10.00 en is afgelopen om 12.00
Na bekendmaking van de teampjes krijgen de kinderen een spellenkaart mee waarop ze langs alle stations kunnen gaan. Bij elk station zal na een korte introductie een uitdagend (hockey)spel gespeeld worden. Na een tiental minuten zal er worden doorgedraaid naar het volgende station.

Dus trek je mooiste oranje outfit aan en neem je hockeystick mee , dan maken we er samedn een mooi 'feest' van!

Tot Koningsdag!

Danielle & Danielle