KNHB April

Het echte hockeygevoel

De FIH Pro League is weer in Nederland!

De FIH Pro League is de komende maanden weer in Nederland te bewonderen. In de FIH Pro League komen de sterkste landen van de wereld tegen elkaar uit in een onderlinge competitie. Dit jaar worden de beslissende wedstrijden in Nederland gespeeld en je kunt nog kaarten kopen voor de wedstrijden in Nijmegen, Den Bosch en Rotterdam.

Zeker als je nog nooit bij een hockey-interland geweest bent, is dit echt een belevenis.

Een paar voorbeelden waarin je kunt zien dat je hier het 'echte hockeygevoel' kunt beleven:

• Je mag je hockeystick meenemen, om zelf een balletje te slaan voor of na de wedstrijd.
  • Er is de mogelijkheid om iets te eten en drinken te kopen bij het stadion.
  • Betalen op het evenemententerrein doe je alleen met pinpas of creditcard.
  • Je mag een tas meenemen naar een wedstrijd.
  • Je mag eten en drinken voor eigen gebruik meenemen, met uitzondering van alcoholische drank.
Voor wie wel eens naar een voetbalwedstrijd of een popconcert geweest is: dit mag daar dus allemaal niet. En meestal mag je na de wedstrijd ook nog handtekeningen jagen.

Kaarten boeken kan via deze link: het echte hockeyfeest.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws