Algemeen November

Bestuursleden gezocht!

Wij zijn op zoek naar enthousiaste bestuursleden met hart voor hockey en oog voor de belangen van de vereniging.

Op dit moment hebben wij de functie van bestuurslid hockeyzaken en de functie algemeen bestuurslid vacant. Deze laatste positie zouden wij het liefst door 2 mensen ingevuld willen zien.

Benieuwd naar het functieprofiel? In de bijlagen tref je beide profielen aan.

Ben je enthousiast, maar nog niet overtuigd genoeg? Neem gerust contact op met Marc, Candide of Fleur. Ook nodigen we je van harte uit om een keer vrijblijvend een bestuursvergadering bij te wonen. Wij vergaderen elke eerste maandag van de maand om 20.00 uur in het clubhuis. In dit laatste geval wel graag even een mailtje sturen naar [email protected], zodat wij rekening kunnen houden met je komst.

Groet,

Marc, Candide en Fleur.