Algemeen Maart

Ouder, heb jij interesse om te fluiten?

Een hockeywedstrijd is niets zonder scheidsrechters.

Daarom nodigen we de ouders van de kinderen in de Onder 10, Onder 12 en Onder 14 graag uit om hun kaart te halen. Zo kun je het team van je eigen kind begeleiden en helpen in het ontwikkelen van hockey. En hoe leuk is het om samen op het veld te staan?

Als uit ieder team 4 ouders hun scheidsrechterskaart halen, hebben we samen een mooie basis om alle wedstrijden op zaterdag in goede banen te leiden.
En:

• je leert ook nog meer over hockey;
  • je komt nog eens lekker buiten;
  • je kunt eindelijk eens een keer echt de baas zijn ;-)

Meer dan genoeg goede redenen om clubscheidsrechter te worden!

Als je interesse hebt, stuur je voor 1 april een mail naar [email protected] met:

• jouw naam;
  • team van jouw kind;

Namens de Arbitragecommissie en de Jeugdcommissie bedankt!

Reageer op het nieuws