Algemeen Januari

Beste hockeyers van MHC Maastricht,

Een unicum!!!

Bob de Voogd, speler van Oranje-Rood en het Nederlands elftal en

Marcel Balkestein, oud-speler Oranje-Zwart en het Nederlands elftal komen naar MHC Maastricht!

Op woensdag 28 februari a.s. organiseert Marcel Balkestein, i.s.m. MHC Maastricht, een introductietraining van de MB Hockeyschool. Je krijgt in groepjes van maximaal 8 training van Bob en Marcel, maar ook van andere hoofdklasse spelers en gediplomeerde trainers.

MB Hockeyschool

De MB Hockeyschool is een onafhankelijk particuliere hockeyschool die kinderen de mogelijkheid biedt in kleine groepen extra te trainen o.l.v. toptrainers. "Talent is daarbij geen vereiste, maar motivatie zeker wel”.

Doelgroep

Jongste Jeugd 6- en 8-tallen + Prestatieve en Breedte D-jeugd + C-Jeugd + B-jeugd

15.30 - 17.30 (6- en 8-tallen)

17.30 - 19.30 (D-, C- en B-jeugd)

Trainers: onderstaande toptrainers zullen de training verzorgen:

-       Bob de Voogd (speler Oranje-Rood Heren 1 en Nederlands elftal)

-       Marlena Rybacha (speelster MOP Dames 1 en Pools international)

-       Marcel Balkestein (oud-speler OZ-Heren 1 en Nederlands Elftal)

-       Simon vd Loo (oud speler OZ-Heren 1 en Jong-Oranje)

-       Gijs van Merrienboer (speler Oranje-Rood Heren 1)

Kosten € 25,- inclusief MB Hockeyschool bidon

Inschrijven

Ben je tussen de 8 en 15 jaar, wil je het maximale uit jezelf halen én wil je tophockeytraining in kleine groepen?

Heb je vragen of wil je meer informatie? Mail [email protected]

Tot 28 februari!

Namens de Technisch Commissie