Zaalhockey Februari

MB2 zaalkampioen!

ECH WOER, JEH JAO!
Het heeft natuurlijk eigenlijk veel te lang op zich laten wachten, maar voor MHC is dit hockeyseizoen nu dan ook eindelijk de kop eraf:

We hebben weer een team van ware kampioenen!

De meiden van MB2 hebben afgelopen weekend onder de bezielende leiding van hun immer passionele en onvermoeibare trainer/coach Baer Adriaens met overmacht het zaalkampioenschap binnengesleept in de 1e klasse.

Met oogstrelende combinaties werden de tegenstanders van het kastje naar de muur gestuurd en met overduidelijke cijfers aan de kant gezet. Een geweldige prestatie van team en coach! Dat verdient natuurlijk niet alleen complimenten en felicitaties, maar over een paar weken toch ook zeker een memorabele huldiging in het clubhuis van MHC!

Bij deze dan ook alvast een oproep aan u allen om over een paar weken, bij de start van de lentecompetitie, de meiden van MB2 in grote getale te komen toejuichen tijdens de kampioenenhuldiging in het clubhuis van MHC.

Datum en tijdstip volgt binnenkort!