Jeugd Juni

Publicatie indelingsgroepen en selectiegroepen 2019

Beste spelers/speelsters en ouders,

In onderstaand document vinden jullie de samenstelling van de indelings- en selectiegroepen, uitgesplitst naar jongens en meisjes.

Hieronder de laatste mededelingen rondom de indeling en selectie:

1.     Naast de link naar de indelings- en selectiegroepen, staat er op de site een convenant voor C/B/A. Inloggen->club->documenten->Jeugd->downloaden. In de indelings- en selectieperiode dienen de spelers C/B/A het convenant ondertekend in te leveren bij de hoofdtrainer. Wordt er geen convenant ingeleverd, dan kan de speler niet worden ingedeeld in de prestatie-/tophockey lijn. Spelers van buitenaf kunnen het convenant opvragen bij de hoofdtrainer.

2.     Ook is het advies het document ‘afspraak is afspraak’ door te nemen met uw zoon/dochter. Dit staat op de site. Inloggen->club->documenten->Jeugd->downloaden. Spelers van buitenaf kunnen dit opvragen bij de hoofdtrainer.

3.     We werken met naam waaraan een nummer is gekoppeld. Wij zorgen voor hesjes voorzien van nummer.

4.     De indelingstrainingen (D) duren 2 uur. De selectietrainingen (C, B, A) duren 1 uur en 15 minuten. De training start op tijd. Er wordt geen warming-up gedaan, daar dien je zelf voor te zorgen.

5.     Men dient deel te nemen aan alle trainingen. Indien er bijzonderheden zijn die dit belemmeren, dan dien je dit vooraf aan te geven bij de hoofdtrainer. De hoofdtrainer oordeelt niet over de geldigheid van de reden! Hij/zij zal contact opnemen met de Technisch Directeur, die in overleg met de TC bepaalt hoe we hiermee omgaan.

6.    Tijdens de indelings- en selectietrainingen is er 1 hoofdtrainer en een aantal beoordelaars. De hoofdtrainer is verantwoordelijk voor het gehele indelings- en selectieproces; van trainingen maken, instructie naar beoordelaars tot en met het verwerken van de informatie van de beoordelaars en op basis daarvan het uiteindelijke team samenstellen in samenwerking met de TC, JC, Opleidingscie. en (hoofd)trainer. De beoordelaars krijgen altijd vooraf instructies van de hoofdtrainer waar naar te kijken. Na afloop geven zij hun beoordelingen aan de hoofdtrainer en lichten deze mondeling toe.

7.     Op woensdag 3 juli v.a. 14.00 uur worden de definitieve teams gepubliceerd. De afvallers worden niet van te voren gebeld.

8.     Op donderdag 4 juli is er een spreekuur voor D, C, B, A van 19.00-20.00 uur in het clubhuis. Dit gaat op afspraak. Mail naar  [email protected]

Bijlage