Algemeen Januari

Tophockeydag op 27 februari

Het afgelopen jaar hebben er diverse Tophockeyclinic van de MB Hockeyschool plaatsgevonden. Door de aanwezigheid van ex-international Marcel Balkestein, de kleine groepen, de andere toptrainers en de strakke organisatie waren deze clinics een groot succes. Vandaar dat we aan het begin van de lentecompetitie, samen met de MB Hockeyschool wederom een MB Tophockeydag organiseren. Deze vindt plaats op donderdag 27 februari van 09.30 tot 16.00. Niemand minder dan Simon van der Loo (ex-speler Oranje-Zwart, Gijs van Merrienboer (speler OR Heren 1), Marlena Rybacha (speelster OR Dames 1) en Marcel Balkestein zullen aanwezig zijn om jullie zoon/dochter uit te dagen het maximale uit zichzelf te halen.

Heeft jullie zoon/dochter dus zin om beter te willen leren hockeyen dan is deze Tophockeydag echt iets voor hem/haar. Geen springkussens en liedjes zingen, maar 4 hockeysessies in kleine groepjes. Kinderen de individuele aandacht geven waardoor ze zichzelf verbeteren en meer vertrouwen krijgen. Voor deelname is talent geen vereiste, maar motivatie des te meer.

Voor meer informatie en inschrijven: https://aanmelden.mbhockeyschool.nl/product/mb-tophockeydag-woensdag-27-februari-mhc-maastricht/

Let op! Zorg dat je er snel bij bent, want om de kwaliteit te waarborgen is er maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Mochten er nog vragen zijn dan kan je contact opnemen met Marcel Balkestein via [email protected]l of telefonisch via 06-30142579.

Namens het Bestuur en de TC, Patrick Maas