Algemeen Maart

Van de voorzitter: Update

Beste mensen,

ik hoop van ganser harte dat het goed met jullie en jullie dierbaren gaat. Het is een tijd vol onzekerheid. Hoe lang gaat dit duren? Blijven we (zo) gezond (mogelijk)? Wat betekent het voor de lange termijn? Ook voor onze club is het een spannende tijd. Wordt er dit seizoen nog gehockeyd? Wat betekent het voor de competitie? Wat betekent het voor de samenstelling van de teams voor het nieuwe seizoen? Wat betekent het voor de club, ook in financieel opzicht? Veel vragen waarop op dit moment nog geen antwoord te geven is. Jullie mogen er vanuit gaan dat het bestuur de berichtgeving zo goed mogelijk in de gaten houdt en daarop zal reageren waar dat nodig is. Intussen zitten we niet stil en kijken we vooruit naar volgend seizoen. Zo zijn we bezig met het maken van een salarismodel voor trainers. Dat model willen we komend seizoen hanteren. Wij zijn daarbij overigens nog steeds op zoek naar trainers!! Wij zijn bezig met verhelderen van de bestaande structuur en de functieprofielen omdat we zien dat daar in de praktijk toch nog veel onduidelijkheden over zijn. Verder zijn we aan de slag met ons communicatiebeleid: wie communiceert wat naar wie, hoe en wanneer?

Ik begrijp heel goed dat veel van ons de contacten missen en het spel missen. Maar hou je alsjeblieft aan de voorzorgsmaatregelen en ga niet naar het veld om daar toch nog met elkaar te sporten. We zien dat toch nog geregeld! Alleen als we samen doen wat we kunnen en moeten doen, houden we ons gezondheidssysteem overeind en kunnen we zo snel mogelijk weer doen wat we graag willen doen.

Voor zover een kleine update. Blijf vooral gezond en denk aan elkaar!

Marcel Goessen,
voorzitter.