Algemeen Juni

Voorstellen: Casper Claassen

Beste leden,

Met veel plezier stellen wij Casper Claassen aan jullie voor. Casper zal met ingang van 1 augustus MHC komen versterken en is onder andere aangesteld als de nieuwe trainer/coach van Heren 1.

Tevens zal Casper een aantal van onze jeugdteams onder zijn hoede nemen wat betreft het trainen en/of coachen. Tot slot zal Casper deel gaan uitmaken van onze TC en zal hij verantwoordelijk zijn voor de verdere optimalisatie van het beleid voor onze opleidingsjeugd.

Een ieder van ons zal Casper dan ook komende maanden tegenkomen op en rondom de velden van MHC en Casper zal zich dan ook graag persoonlijk aan jullie voorstellen.

Casper brengt veel hockeyervaring, waaronder het coachschap van diverse eerste dames- en herenteams en bondscoach van het Litouwse herenteam, met zich mee en MHC is dan ook verheugd dat Casper zijn kennis en kunde gaat inzetten binnen onze vereniging.

Wij heten Casper van harte welkom bij onze club en wensen hem veel sportief succes toe!

Het Bestuur