Arbitrage September

Enthousiaste scheidsen gezocht voor het MHC CS+-programma

Ben je een Club Scheidsrechter en vind je fluiten leuk? Dan hebben wij een speciaal programma waarbij je bij MHC wedstrijden fluit en met begeleiding van een eigen leercoach nog beter kunt worden! Daarmee word je ClubScheidsrechter-Plus (CS+) en kun je wedstrijden op hoger niveau fluiten.

Wij zijn op zoek naar nieuwe deelnemers aan ons doorlopend CS+ programma.
Onder goede begeleiding van onze 3 gecertificeerde CS+ leercoaches leer je aan de hand van een praktische begeleiding de fijne kneepjes van het fluiten.

Na het succesvol afronden van het programma ben je in staat om onze eerste lijn
teams te fluiten op zaterdag en/of zondag. Je kiest zelf wanneer je fluit en welke
wedstrijd voor jou geschikt is.

Het CS+ programma is gratis te volgen en je CS+ registratie is geldig voor heel Nederland.

Als je interesse hebt, neem dan contact op via [email protected]

Tijdens ons kennismakingsgesprek kunnen we jou alles vertellen over ons programma.

De Arbitragecommissie.