Algemeen Januari

Gaat de training door?

Helaas worden wij nog steeds in de greep gehouden door het coronavirus. Toch willen we allemaal zoveel mogelijk onze geliefde sport beoefenen. MHC en Maastricht Sport bieden daarom de mogelijkheid om al in januari te trainen, voor zover de overheid dit toestaat natuurlijk. Het nadeel van deze "wintertrainingen” is de lage temperatuur in relatie tot het verbod om de velden te betreden bij vorst en sneeuw.

Om teleurstelling te voorkomen heeft de Technische Commissie daarom het volgende besloten:

Van maandag tot en met vrijdag wordt dagelijks uiterlijk om 15:00 de definitieve beslissing genomen of de geplande trainingen afgelast worden. Deze afgelasting wordt uiterlijk om 16:00 gecommuniceerd via de MHC-site en -app. Zolang geen afgelasting via deze media is gepubliceerd, zijn de velden bespeelbaar en kan getraind worden.

Blijf daarom regelmatig de MHC-site en -app volgen voor de meest actuele toestand van de velden en eventuele afgelastingen van trainingen.

TC