Algemeen Mei

Selectiebeleid jeugd seizoen '22-'23

De teamindelingen voor het komend seizoen 2022-2023 staan weer voor de deur. En met recht kunnen we dit het ingewikkeldste proces noemen van het jaar waar ook de meeste emoties bij komen kijken.

Transparant communiceren is het minste wat we kunnen doen. Daarom vertellen we  graag meer over het selectieproces. Waarom we bijvoorbeeld afzien van selectie in sommige groepen. En hoe we dit jaar de coaches en trainers beter betrekken bij de nieuwe indelingen.

In een notendop: voor alle jeugdteams, dus van de A tot en met de F, is een finale evaluatie opengesteld voor de volwassen trainers en de coaches. Deze zijn eenvoudig van opzet en scoren op 5 zaken. Meer over de selectie-procedures en hoe we tot indelingen komen, vind je achter de inlog (desktop only!) bij Club / Documenten / TC JJ Jeugd Senioren.

Als je het ergens niet mee eens bent, trek dan tijdig, wellicht na het tellen tot 10, aan de bel via een mail naar de TC: [email protected]

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws