Arbitrage September

voor scheidsrechters door Coen van Bunge

WOENSDAG 5 OKTOBER 2022 19:00-21:00

Inschrijven vereist!

Scheidsrechters krijgen vaak te maken met allerlei emoties; spelers die iets roepen, coaches die commentaar geven of publiek langs de lijn dat het "beter weet”. Uiteraard niet de wijze zoals het eigenlijk "heurt” maar wel de realiteit van deze tijd.

Als Arbitrage Commissie vinden wij het belangrijk dat scheidsrechters goed leren omgaan met deze emoties en met plezier en zelfvertrouwen op het veld staan.

Speciaal voor degene die graag hockeywedstrijden fluit organiseert de Arbitrage Commissie in de Week van de Scheidsrechter een Workshop Mentale Weerbaarheid voor Scheidsrechters door niemand minder dan Nederlands bekendste hockeyscheidsrechter Coen van Bunge!

Coen van Bunge is een Nederlandse internationale hockeyscheidsrechter. Hij heeft meer dan honderd interlands als scheidsrechter en meer dan vijftig interlands als videoscheidsrechter op zijn naam staan en is nauw betrokken bij de vormgeving van KNHB opleidingen voor clubscheidsrechters tot bondsscheidsrechters.

De Workshop is bedoeld voor scheidsrechters vanaf 14 jaar die die hun Mentale Weerbaarheid naar een hoger niveau willen tillen en is (gratis) toegankelijk voor leden van Hockeyclub Maastricht.

Kosten:

De Workshop Mentale Weerbaarheid is gesponsord door de MHC Arbitrage Commissie en is gratis toegankelijk voor (max. 30) leden van hockeyclub Maastricht.

Inschrijven:

Reserveer je ticket via [email protected] want er is maar plek voor maximaal 30 cursisten. Dus wees er snel bij!