Arbitrage April

Info avond opleiding tot CS+ (Clubscheidsrechter Plus)

Info avond opleiding tot  CS+ (=Clubscheidsrechter Plus)

19 April 2023 / 19:30-20:30 / MHC clubhuis

Vind je hockeywedstrijden begeleiden als clubscheidsrechter leuk en wil je je regelkennis en vaardigheden verbreden? Dan zal de opleiding tot MHC CS+ (=ClubScheidsrechter Plus) je zeker bevallen.

Eind April 2023 starten we weer met de nieuwe MHC CS+ opleiding (Duur 1-2 seizoenshelften) en we hebben nog plek voor enkele enthousiaste kandidaten.

Wij beschikken over 5 ervaren KNHB CS+ Praktijkbegeleiders die je persoonlijk en in je eigen tempo op praktische wijze zullen opleiden tot een niveau waarop je hockeyteams uit de eerste lijn prima kunt begeleiden als scheidsrechter. Voor sommigen is de opleiding zelfs het opstapje tot BondsScheidsrechter.

Op Woensdag 19 April 2023 19:30 - 20:30 organiseert de Arbitrage Commissie van de Maastrichtse Hockey Club een Info Avond voor CS (=ClubScheidsrechters) die interesse hebben in de opleiding tot CS+. Een ideale mogelijkheid om informatie te krijgen over de opleiding en kennis te maken met onze CS+ praktijkbegeleiders.

Zowel de info avond als de nieuwe CS+ opleiding zijn dit seizoen toegankelijk voor leden en vrijwilligers (ouders) van de Maastrichtse Hockeyclub, Hockeer, Meerssen & Sjinborn.

De CS+ opleiding is gesponsord door de MHC Arbitrage Commissie en is gratis toegankelijk voor leden/vrijwilligers van hockeyclub Maastricht (incl. MSHC), Hockeer, Meerssen en Sjinborn.

Je dient in het bezit te zijn van een KNHB clubscheidsrechterkaart met praktische ervaring als hockey clubscheidsrechter en bereid te zijn om 1 of 2 keer per maand een wedstrijd te fluiten (tijdens seizoen). Leeftijd speelt geen rol dus ook ouders/vrijwilligers zijn van harte welkom om deel te nemen aan de opleiding mits in bezit van een KNHB clubscheidsrechterkaart.

De CS+ Info avond is vrij toegankelijk maar stuur wel even een bericht naar [email protected] dat je wil komen zodat wij weten hoeveel deelnemers we mogen verwachten.

Zie bijlage voor meer informatie:

Bijlage