Zaalhockey September

aanmelden zaalseizoen

Beste ouders en spelers van MHC,

(De uitgebreide mail is verstuurd aan teammanagers en aanvoerders van jeugd en senioren teams. Leeftijd O10 zal apart benaderd worden)

Terwijl iedereen nog geniet van een heerlijke nazomer, is de zaalcommissie achter de schermen al druk bezig met het organiseren van het zaalseizoen 2024-2025 voor onze (jeugd)teams.

De KNHB heeft voor zaalinschrijvingen de deadline al midden september dus we hebben wat haast om te weten wie mee gaan doen. Graag jullie reactie VOOR 11 september.

Het allerbelangrijkste op dit moment voor ons is om te horen van jullie wie er mee gaat doen! Hiervoor hebben we wel wat informatie van het team nodig waar we in de mail meer uitleg over geven wat we nodig hebben. (1x per team invullen)

Namens de zaalcommissie,

Myrthe, Vera en Artuur

PS: Mocht jullie teammanager geen email hebben ontvangen, contacteer ons dan op [email protected]