Proeftraining hockey in Maastricht

We starten weer met proeftrainingen na carnaval, woensdag 28 februari 2024. Er is een wachtlijst. Lees de informatie hieronder goed door alvorens aan te melden.
We start again after Carnaval 2024, wednesday February 28th! There is a waiting lijst. Below is the information in Dutch. Please use translate for all information.

Lijkt hockey je leuk? Of heb je al eerder elders buiten de regio gespeeld en wil je de sfeer bij MHC proeven?

Meld je dan nu aan voor de gratis Proeftrainingen van MHC!

De Proeftraining bevat 3 gratis, opeenvolgende trainingen. Zo kunnen jij en de leden van MHC kennis met elkaar maken en krijg je de eerste beginselen van hockey aangeleerd, als je die nog niet beheerst.

We willen graag je volledige naam weten, een e-mailadres om te communiceren, een telefoonnummer voor als we vragen hebben of als de training onverwacht niet doorgaat en bij opmerkingen kun je zelf nog zaken kwijt, zoals vorige clubs, hockey-ervaring enzovoorts.

Na 3 trainingen blijven?

Vind je hockey leuk na de 3 trainingen? Dan meld je je aan als lid. Je wordt dan in beginsel trainingslid: je mag dan mee blijven trainen met de groep.

Van meetrainen naar meespelen

In mei worden de teams ingedeeld voor het volgende seizoen. Dat betekent dus dat als je hockey leuk vindt, je in het volgende seizoen in een team ingedeeld wordt. Een hockeyseizoen loopt van september tot juni.

Tijden:

Van 4 - 6 jaar: woensdagmiddag 17:00 - 18:00
Tot 7 - 17 jaar: woensdagmiddag 17:00 - 18:15
Vanaf 18 jaar: in overleg

Aanmelden? Dat kan via het formulier hieronder.

Let op: er is een wachtlijst. Na het aanmelden ontvang je geen bevestiging, maar je ontvangt binnen een week bericht wanneer je kunt beginnen met de proeftrainingen. Check ook de spambox, helaas komt de mail daar af en toe in.

Uit de buurt? Dan meld je je via een mail.

Kom je uit de buurt en overweeg je een overstap naar MHC? Stuur dan een mail naar de jeugdcommissie met jouw huidige club en team, jaren ervaring en de reden waarom je wil overstappen. De mail kan naar: