Zaalhockey September

Vrijwilligers gezocht voor de Zaalcommissie!

Hoewel we net het startsignaal van het nieuwe seizoen hebben gegeven, is MHC al druk bezig met de voorbereidingen voor het komende zaalseizoen. Maar er is één belangrijk ingrediënt dat mist: een actieve zaalcommissie!

Zaalhockey is een belangrijk en enthousiast onderdeel binnen onze club en het succes ervan rust op de schouders van betrokken en enthousiaste vrijwilligers. Daarom doen we een dringend beroep op jullie, onze leden en ouders, om ons te helpen deze zaalcommissie op te bouwen. Zonder een zaalcommissie kan het zaalseizoen niet van start gaan.

Heb je geen ervaring met zaalhockey? Geen probleem! Wat we zoeken is enthousiasme en bereidheid om een bijdrage te leveren aan het plezier van onze club. Wij zorgen op onze beurt voor de nodige begeleiding, informatie en ondersteuning om je rol binnen de commissie succesvol te vervullen.

Dit is een geweldige kans om betrokken te zijn bij de club, nieuwe mensen te ontmoeten en bij te dragen aan het zaalseizoen van MHC.

Als je interesse hebt of meer wilt weten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]
Samen kunnen we ervoor zorgen dat het zaalseizoen een groot succes wordt!

Met sportieve groet,

Bestuur MHC

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws