Senioren Juni

Gezocht: veterinnen en veteranen

Nieuws afbeelding Heb je vroeger gehockeyd en wil je weer lekker in een competitie spelen? Dat kan bij MHC!

Veterinnen
Nieuw veterinnen team!

In seizoen 2024-2025 willen we een veterinnen team opstarten.We hebben al aardig wat dames bij elkaar maar we willen er minimaal 20 hebben zodat er voldoende speelsters zijn om iedere zondag een team te kunnen vormen.

Het team gaat meedoen in de reguliere competitie zodat de wedstrijden ook in Limburg worden gespeeld en niet alleen in Brabant.

Je kunt je hiervoor direct inschrijven via de website of stuur een mail naar [email protected].

Veteranen
Vorig jaar is veteranen-B doorgestart als H45-1

Ben je veertig (40+) en wil je hockey weer oppakken of blijven spelen maar dan in Maastricht, meld je dan aan. Afgelopen jaar hebben we voor het eerst meegedaan aan de H45+ competitie in regio Zuid en dat is ons en onze tegenstanders goed bevallen.

We hebben een spelerslijst van bijna 20 spelers met een vaste kern rond de 14, maar willen die graag uitbreiden zodat we ieder weekend voldoende spelers hebben als eens iemand niet kan op een zondag.

Kom samen met ons een leuke pot hockey op een mooi niveau spelen en gezellig na te kletsen in de verschillende clubhuizen in ons district.Wil je meer weten, meld je dan bij onze teammanager Martijn Brouwer [email protected] of meld je direct aan via de website.

Hockey7
Al 2 jaar een gezellig hockey7 mix-team in Limburg!

MHC speelt inmiddels al 2 jaar hockey7, tweewekelijks op vrijdagavonden, vanaf 20:30uur in Limburg. We hebben een vaste kern van 9 dames + heren en enkele invallers maar zoeken nog wat versterking om de basis aan te vullen en het nog gezelliger te maken.

Je kunt je hiervoor inschrijven via de website of stuur een mail voor meer informatie naar [email protected]

Andere hockeyvormen?

Wil je hockeyen in Maastricht en ben je 18 jaar of ouder? Staat jouw hockeyvorm hier niet tussen? We hebben er nog meer!
Kijk hier voor meer informatie: seniorenhockey bij MHC

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws