Jeugd MHC

Jeugd

MHC wil iets met je afspreken…
In ons jeugdbeleid staat de mix van plezier, ontplooiing van talent en sportief gedrag centraal. Die mix is niet voor iedereen van gelijke samenstelling. Natuurlijk speelt de een meer voor zijn plezier en de ander omdat ze haar hockeytalent wil benutten! Maar we willen wel alle neuzen dezelfde kant op als het gaat om sportief gedrag. En daar werken we hard aan!

MHC wil naar Tophockey
Dat is de missie van ons bestuur. De jeugdcommissie wil ervoor zorgen dat onze toekomstige tophockeyspelers al op jonge leeftijd de goede clubmentaliteit uitdragen.
Hierbij denken we aan: zelfvertrouwen, discipline, omgaan met gezag, respect en functioneren in groepsverband.
Want om Tophockeyniveau te halen moet de individuele ontwikkeling van haar spelers / speelsters meegroeien. Alleen met de juiste instelling kunnen we samen wat bereiken!

Samen spelen, samen taken delen
Een paar zaken waarmee een MHC-lid te maken heeft:
  • invallen bij ander elftal
  • verantwoord omgaan met trainingsmateriaal
  • trainingen verzorgen voor jongste jeugd
  • examen doen voor de clubscheidsrechterskaart
  • je beurt als scheidsrechter nakomen
  • doelnetten opruimen na laatste wedstrijd
  • teampagina actueel houden
  • geen vuilnis achterlaten op veld en in dug-out

Wie maakt het verschil ?
Het talent en het plezier zijn er bij jullie. MHC zorgt voor tijd, aandacht en middelen. En nu dagen wij jullie uit  .…
aangezien Tophockey niet zonder prestatiehockey gaat, moeten wij zaken doen.
Dus voor een indeling bij een prestatief team komen afspraken tussen jou en MHC op een hoger plan te liggen. De details vind je in het document  ‘Afspraak = afspraak’. Log hiervoor in bij Mijn Team (en dan Club / Documenten / Jeugd)!

Voor de breedteteams biedt MHC het identieke programma, voor evenveel hockeyplezier, maar zonder het afrekenen op resultaat. De Jeugdcommissie wil duidelijk maken aan ieder van jullie dat de mogelijkheden en de ondersteuning voor alle jeugdteams hetzelfde zijn.

Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur ons dan een e-mail. Of bespreek het met de jeugdcoördinator.
Wij wensen jullie veel hockeyplezier toe.

Jeugdcommissie

Jeugdafdeling

De Jeugdafdeling bestaat uit 2 commissies te weten:
  1. Jeugd Commissie en
  2. Technische Commissie.

Jeugd Commissie:

De Jeugd Commissie bestaat uit verschillende afdelingen waaronder Jeugdcoördinatoren, en Jeugdbestuur.

Jeugdcoördinatoren zijn verantwoordelijk voor het beleid t.a.v. teams en selectie van spelers. Hun taken staan uitgebreid omschreven in het Jeugdbeleidsplan. Zij zijn de contactpersonen tussen de Jeugdafdeling en ouders / spelers.