Veldreserveringen

Procedure veldreserveringen

Dringend verzoek aan iedereen die een evenement, toernooi, clinic of oefenwedstrijd wil organiseren op de velden van MHC:

Neem eerst contact op met het wedstrijdsecretariaat:

om na te gaan of de velden op het gewenste moment beschikbaar zijn. ALLE reserveringen namens MHC gaan in principe gedurende het veldseizoen via deze weg. Rechtstreeks reserveren namens MHC is dus NIET mogelijk/toegestaan.

Gedurende de winterstop (december tot en met februari) alle verzoeken voor gebruik van de velden namens MHC sturen (minimaal één week tevoren) naar [email protected]

LET OP: pas ná publicatie op deze site is de reservering van een van de velden definitief.

Externe huurders
Ook externe huurders kunnen via de gemeente (Maastricht Sport) velden bij MHC reserveren. De gemeente meldt deze reserveringen meteen aan MHC.

Overzicht veldreserveringen MHC 2023 (buiten reguliere competitie en Silver-cup) Niet bijgewerkt.

Veld