SponsorPartner worden?

De Maastrichtse Hockey Club zoekt Partners die een langdurige win-win relatie willen opbouwen, die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen, inspirerend teamwerk, sportiviteit en gedeelde passie.

MHC streeft ernaar de leden de best mogelijke hockeyopleiding aan te bieden. Gelden worden besteed aan "Hockey-educatie" voor allen onder het motto:

"Learning now, Leading Tomorrow!"

We zoeken Partners die ons in onze ambities willen steunen en een Positieve Maatschappelijke Impact willen genereren. Omgekeerd willen wij voor u waarde creëren in de vorm van toegang tot een innovatief communicatieplatform en een sociaal actief netwerk.

Overweegt u MHC te steunen? Of heeft u een ander idee? Neem dan contact op met de Sponsorcommissie, Hans Leufkens, +31 (0)6 12969593 of schrijf een mail naar [email protected]

Hartelijk welkom in onze hockeyfamilie!