Kleding Sponsor

Boels Zanders Advocaten

Wij zijn een full service advocatenkantoor in Zuid-Nederland, jaarlijks vermeld in de top 25 van grootste Nederlandse advocatenkantoren. Vanuit vestigingen in Maastricht, Venlo en Eindhoven behartigen meer dan 70 advocaten en 50 ondersteuners dagelijks de juridische belangen van (internationale) ondernemers, bestuurders en hun organisaties in het MKB en grootbedrijf, (semi)overheid en non-profit instellingen.

De Drietand

Bij Tandheelkundig Centrum de Drietand staat uw mondgezondheid voorop en daar is onze praktijk ook helemaal op ingericht. Zo wordt u uitsluitend door gediplomeerde en deskundige medewerkers behandeld, zijn al onze behandelkamers uitgerust met de meest geavanceerde apparatuur en werken wij volgens de nieuwste behandelmethodes. In 2018 zijn we als 2e verkozen in de landelijke verkiezing 'Tandartspraktijk van het jaar'.

Dental Clinics Maastricht

Dental Clinics is uw tandarts in Maastricht. Onze moderne praktijk vindt u in het centrum, Heerderrein en Scharn. U bent van harte welkom voor al uw tandheelkundige zorg. Met ons ervaren team, professionele behandelkamers en –methodes en een servicegerichte organisatie staan we dagelijks voor u klaar.

Fysio Zuyd

Fysio Zuyd is een multidisciplinaire praktijk van een tiental praktijken in het zuiden van het land.

De multidisciplinaire fysiopraktijken van Fysio Zuyd zijn verspreid over Limburg. U kunt bij ons terecht voor fysiotherapie, ergotherapie, osteopathie, diëtetiek en personal training.
Bij Fysio Zuyd bent u in vertrouwde handen. Zorg die u beweegt.

Boels Zanders Advocaten

Fysio Zuyd

Bij Fysio Zuyd bent u in vertrouwde handen. Zorg die u beweegt.

Dental Clinics Maastricht

De Drietand

Advocatenkantoor Maas

Apotheek van Thoor

Brand Bier

Vanuit Brand geloven wij in de kleine, oprechte momenten die het leven groots maken. Momenten met vrienden of familie, genietend van het laatste beetje zon van de avond of juist van de regen die ons niets kan schelen. Het zit in "blijf nog even, je bent er nou toch". En in "loop maar vast achterom en pak een glas bier". "Voor jullie heb ik tijd, ook al heb ik geen tijd" of in "Wat er ook gebeurd is, als we samen zijn is het goed".

Ewals Cargo Care

In 1906, met enkel een paard en wagen, maar flink wat ambitie, richtte Alfons Ewals ons bedrijf op. Ruim 100 jaar later, zet de 4e generatie Ewals zijn naam voort met ons familiebedrijf.

Vandaag de dag creëert Ewals Cargo Care onconventionele logistieke oplossingen voor onze klanten en onze markt. Met intelligente systemen, processen en continue innovatie, blijven wij de markt voor en lossen wij nieuwe uitdagingen in de logistiek op voor onze klanten.

Met onze vloot Mega Huckepack trailers en ons Multimodal Network combineren wij vervoer via weg, spoor en water, om zo de beste multimodale oplossing voor uw vracht te verzorgen.

Hypotheekvisie

Ben je op zoek naar een hypotheekadviseur in Maastricht, die jou een passend en verantwoord financieel advies kan geven? Dan ben je bij Hypotheek Visie Maastricht aan het juiste adres. Wij staan voor je klaar als het gaat om het kopen van een eerste huis, als je wilt verhuizen, je hypotheek wilt oversluiten, je gaat scheiden. Ook voor je pensioen of verzekeringen kun je bij ons terecht.

L`Ortye

Merle Vastgoedgroup

NLcom

Sauter Wijnen Maastricht

Sligro

Sligro Food Group bestaat uit foodretail- en foodservicebedrijven, die zich direct en indirect richten op de markt van de etende mens in Nederland en België

Sport Shop Relax

The Indian Maharadja

Toportho Maastricht B.V.

Van der Zee Belastingadviespraktijk

www.vanderzee-belastingadviespraktijk.nl

Boezemvriend

COCA-COLA European Partners BV

Jeugdfonds Sport & Cultuur

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld, toch mee kunnen doen met voetbal, muziekles, turnen, streetdance, judo, theaterles of een andere sportieve of creatieve activiteit. Voor die kinderen en jongeren betalen we de contributie / het lesgeld en in sommige gevallen de benodigdheden zoals hockeykleding of hockeyschoenen.