Jeugd Januari

Bericht voor jeugdtrainers

Beste jeugdtrainers van MHC,

In januari zal jullie trainingsvergoeding over de eerste helft van het veldseizoen worden overgemaakt.

We hebben nog niet van iedereen zijn of haar rekeningnummer, dus mocht je dit nog niet hebben doorgegeven, dan kun je dit mailen naar [email protected].

Mocht je eind januari nog geen vergoeding hebben ontvangen en heb je wel training gegeven aan een zestal team of hoger? Mail mij in dat geval dan ook even via ditzelfde e-mailadres. Dank jullie wel alvast!

Groet, Fleur

Bestuurslid Jeugd