Algemeen April

PINK tournooi: zet deze datum in je agenda

Op eerste Pinksterdag zondag 19 mei vindt weer het leukste familie- en vriendentournooi van Nederland plaats. En laat dat tournooi nu in Maastricht plaatsvinden!
Alle oude deelnemers hebben ongetwijfeld hun wekker al gezet om op 18 april om 9:00 hun teams in te schrijven aangezien de inschrijving dan geopend wordt. Vorig jaar waren er voor het einde van de ochtend meer teams dan plekken...

Heb je nog nooit meegedaan aan PINK? Dit houdt het in:
  • een echt familie- en vriendentournooi met hele teams die op een heel veld in een onderlinge poule spelen.
  • een uitgebreide lunch en diner (BBQ) worden verzorgd. Het tournooi wordt afgesloten met een prijsuitreiking en een spetterend feest inclusief een live optreden.
  • er is helaas maar beperkt plek door de grootte van het clubhuis en het terras en de daarmee gepaard gaande maximum capaciteit.
  • de kosten pp worden € 25,00 per volwassene en € 20,00 per kind t/m 12 jaar.

Wat moet je dus doen om deel te nemen aan het leukste hockeytournooi van Nederland? Zorg dat je een team hebt van minimaal 14 spelers en zorg dat je op 18 april op tijd klaar zit om je inschrijving te doen. Verder nodig: een leuke naam voor je team. Waar je je inschrijving naartoe moet mailen, staat nu hieronder:

Je download het formulier uit de bijlage en vult het in.
Op 18 april vanaf 09:00 mail je het formulier naar: [email protected]

img

Pepijn Consten

7-4-2024 @ 16:28:41 |Goed bezig! Wij hebben er al zin in!

Reageer op het nieuws