Algemeen Januari

Eerste Zaalkampioenen een feit!

Nieuws afbeelding Afgelopen weekend van 27 en 28 januari werden maar liefst twee teams van MHC kampioen in de zaal!

H1

Het vlaggenschip van MHC bij de mannen, heren 1, werd kampioen in de competitie Zuid Nederland - B. Met nog 1 speelronde te gaan, zijn zij al niet meer te achterhalen door hun concurrenten!

De mannen spelen nu subtopklasse en gaan promoveren naar de topklasse, het tweede niveau van Nederland. Een van de mogelijke tegenstanders is Oranje Rood heren 1, dus een mooie uitdaging volgend jaar.

MO14-1

Ook kampioen werden de meiden van de MO14-1. Met 29 punten uit 12 wedstrijden werden zij in het laatste speelweekend van hun competitie afgetekend kampioen!

Voor meer foto's en ook filmpjes, ga je naar het Instagram-account van MHC:
@maastrichtse_hockey_club

Ben je ook kampioen geworden of wil je iets anders leuks of bijzonders delen? Zet het op jouw team-instagram en tag MHC! Geen insta? Stuur dan een mail met een duidelijke foto en tekst naar: [email protected]. Binnen een week zullen we het dan plaatsen op de socials en eventueel op de website.

Reageer op het nieuws